Så vart det måndag 🐵🐵

Hej på er allihopa 💕💕

Idag har de bägge små killarna haft studiedag ...
Melwin som går f-klass vart lite fundersam på varför inte det va skola, det är ju måndag, " Jag har ju gymnasik på måndagar " då är det skola...

Då sa mamma att vi får väl ha lite gymnasik här hemma istället.  😃😃

Så vad gjorde vi,  jo vi tog fram hopprep och hoppade lite. Sen spelade de lite fotboll.  
Ja, gympan löste sig , för både mig och barnen 👍👍

Och lite extra för barnen, som även tränar tennis en timme varje måndag..
De är så duktiga❤❤

Sen det här individuella arbetet med deadline på söndag, hjälp, kommer ju ingen vart i detta..vad gör man? 

Fastnar på att det ska innehålla redogörelse för grunderna vetenskaplig metodik i det prehospitala fallet. Etiska dilemman 🙉🙉

Så blir att sätta sig ikväll igen, för sen imorgon kommer dagen jag sett fram emot så mycket 💕💕

Och då är jag iväg från 6 på morgonen till 19. Tills på fredag som är sista dagen. 🐵🐵
Detta kommer bli så bra...

Nej nu är det dax för lite middag,  sen är det duschning barnen inför skolan,  åh därefter läggdags för de små, så de orkar upp till skolan och skolbussen...

Ses ikväll igen...
Ha det bra så länge 

Nu äntligen kommit en bit på vägen på mitt enskilda arbete. 
Sen ska man ju få in Apa referenser också 🙊🙊 hujedamej. 
Arbetet ska vara på två a4 sidor exl referenser. Hur ska man lyckas med det, med den lilla storlek på bokstäver  hmmm..😫😫
Men nu är det läggdags, klockan är ju snart 23 och jag ska upp kl 5:15. 
Så nu säger jag godnatt och ser väldigt mycket fram emot morgondagen 👍👍
Natti natti 





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken dag 💥💥💥

En trevlig lördag ❤❤❤

En vanlig fredag 🌻🌻