Mitt livs första blogginlägg

         Min väg att nå min Dröm

💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓



.Jag heter Sara och bor tillsammans med min man och barn i en liten by utanför Hallaryd. 
Har fyra underbara barn och ett litet barnbarn på 9 månader. 

Nu har  jag allt det där i livet , familj barn och barnbarn. Så nu är det dax för mig att börja på det som ska leda till mitt drömyrke. 


Så nu när jag kommit upp en bit i åldern typ 45 eller så , och inga "dagisbarn" så kände jag att det va dags att ta tag i det som jag så länge drömt om att jobba inom. 


Så nu har jag äntligen börjat på den utbildning som kommer att ta mig till detta mål. 

Kommer att bli en massa spännande utmaningar och upplevelser i ett helt år framåt. 

Bara att sitta i skolbänken igen, vart ett stort steg.  Ta in all ny information. Lyssna på läraren som står där framme och försöker vara så tydlig och intressant för oss elever som ska ta in detta. 

Men nu har man gått en vecka redan och än så länge känns allt bara bra, 

På torsdag har vi vår första redovisning i vårt grupparbete, lite nervös är man ju allt. Men detta kommer vi fixa galant☝
Tycker vi har fått ihop ett bra arbete, sen visst, är det ju upp till lärare att bedöma detta. 

Så hoppas nu, ni vill följa mig på min  väg till mitt mål. 

Ses imorgon, ta nu väl hand om er alla därute💓💓 och ha en trevlig kväll💓💓



Nästa vecka kommer bli så spännande🎈🎈🎈




Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken dag 💥💥💥

En trevlig lördag ❤❤❤

En vanlig fredag 🌻🌻