Tufft 🙊🙊

Hej alla glada , nu stĂ„r man pĂ„ perrongen och invĂ€ntar tĂ„get som ska ta mig till Malmö,  för en dag med redovisning av vĂ„rt arbete. Hoppas detta gĂ„r vĂ€gen. 🙉🙉
Och hoppas  inte tĂ„get Ă€r/ blir  försenat😜

                                

Åh dĂ€r vart tĂ„get försenat,  börjar bra detta. 🙉🙉
MĂ„ste ju hinna till skolan...hjĂ€lp đŸ˜«đŸ˜«

                         

SĂ„ dĂ€r, kl 8,35 kom tĂ„get som ska ta mig till Malmö 
Hoppas nu det flyter pĂ„, resterande tid av resan 🙉🙉
SĂ„ inte kommer allt för sent, tills att vi ska hĂ„lla vĂ„r redovisning 💞

Nu Ă€r man iallafall hĂ€r 
↙️↘️
TÄg Àr ett bra alternativ till bilen, bara allt flyter pÄ som det ska.
Åh dĂ€r rullar vi igen 👍 kĂ€nns ju bra detta, och nĂ€r man kĂ€nner pressen att komma till skolan i tid.🙊

SĂ„ dĂ€r, dĂ„ vart redovisning klar ocksĂ„, och man kan ju sĂ€ga att det blev bra det hĂ€r. 👍👍

Nu pĂ„ vĂ€g hem med tĂ„get och nu flyter det pĂ„ bra ocksĂ„.👍 Redan i HĂ€ssleholm,  tiden gĂ„r snabbt nĂ€r man har sĂ€llskap, och man sitter pratar om allt möjligt med min trevliga studiekamrat Sabina. 
Vi tvĂ„ har mycket hjĂ€lp Ă„t varandra. 
Är vĂ€ldigt glad att jag lĂ€rt kĂ€nna henne och att hon verkligen inte bor sĂ„ lĂ„ngt frĂ„n mitt. 
NĂ€stan cykelavstĂ„nd ju đŸ’„đŸ’„

VĂ€l hemma fick vi besök hĂ€r av mitt lilla barnbarn Lilly och hennes mamma💓
Lilla stackaren har nu öroninflammation igen, sprucken trumhinna💓
Stackars lilla farmors hjĂ€rta💖💖
Farmor tĂ€nker pĂ„ dig Lilly💕💕

Mitt underbara lilla barnbarn❤❤
↘️↙️

💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

Snart fĂ„r du komma till farmor och sova över 💓💓

Nej nu ska jag ta kvĂ€ll....kĂ€nner att jag behöver varva ner lite😘

SĂ„ ha det bra alla, sĂ„ ses vi imorgon👀👀

Vill avsluta dagens blogg med en dikt ikvĂ€ll till er💓
"

""NÀr du kÀnner dig ensam och ingen bryr sig, lÀs dÄ detta...

Varje kvÀll tÀnker nÄgon pÄ dig innan de somnar.
Minst 15 mÀnniskor i denna vÀrld tycker om dig, för den Du Àr.
Den enda anledningen till att nÄgon nÄgonsin skulle tycka illa om dig Àr för att de vill vara precis som du.
Det finns nÄgra i denna vÀrld som skulle göra allt för dig.
Du betyder allt för nÄgon. NÄgon som du inte ens vet existerar Àlskar dig.
NÀr du tror att hela vÀrlden har vÀnt dig ryggen, ta en titt. Kom alltid ihÄg komplimanger du fÄtt. Glöm oförskÀmda kommentarer.
Du vet vĂ€l om att du Ă€r vĂ€rdefull och viktig hĂ€r och nu att du Ă€r Ă€lskad för din egen skull.♥"


SOV SÖTT OCH DRÖM SÖTT!!!!



Kommentarer

PopulÀra inlÀgg i den hÀr bloggen

Vilken dag đŸ’„đŸ’„đŸ’„

En trevlig lördag ❤❤❤

En vanlig fredag đŸŒ»đŸŒ»