En vanlig fredag đŸŒ»đŸŒ»

                        Äntligen fredag

En ledig dag frĂ„n skolan, kĂ€nns faktiskt rĂ€tt bra ❤❤

Denna dagen började med att skjutsa min son Pontus som bor i egen lĂ€genhet i Markaryd. 

Först vart det bara meningen att jag skulle köra honom till sin pappa i Osby. 

Men helt plötsligt hamnade vi Àven pÄ biltema i HÀssleholm...

Eftersom han skall köra fokrace imorgon sÄ vart det tvunget inom hÀr för att köpa nÄgot till bilen...

SĂ„ blev en liten extra runda, men det vart trevligt...❤

Dagen har sen flutit pĂ„ och vart superbra. ☀️☀️

Joakim och Althea har Ă€ven vart hĂ€r hemma hĂ„llt pĂ„ fixa med Joakims folkracebil. 

Bröderna Haak ska ju köra samma tĂ€vling imorgon 👍👍

SpÀnnande...

HĂ€r Ă€r det Joakims bil som Ă€r lastad och klar inför morgondagen 

                            ⬇️

                               


TyvÀrr ville inte Joakim vara med riktigt pÄ bild, men det Àr ingen fara...

FĂ„r nog erkĂ€nna att vi inte Ă€r nĂ„gra riktiga linslusar i vĂ„r familj đŸ€ŁđŸ€Ł

Men det klarar vi oss utan đŸ”đŸ”

đŸ’„đŸ’„đŸ’„đŸ’„đŸ’„đŸ’„đŸ’„đŸ’„đŸ’„đŸ’„đŸ’„đŸ’„đŸ’„đŸ’„

Ajajaj min stortÄ , vart lite "klantig" igÄr nÀr Edvin skulle trÀna fotboll..

Han ville mamma skulle skjuta en hög boll, men det gick inte sĂ„ bra , har lĂ€rt mig nu, sparka pĂ„ en hĂ„rd fotboll i sandaler vart ingen höjdare...đŸ˜ȘđŸ˜Ș

Slutade med att nageln pĂ„ stortĂ„n skadades sĂ„ illa att man sĂ„g blodet under nageln och hur det kom ut under nageln och ner pĂ„ sandalerna...ajajaj 

Blev att ta fram akutvĂ€ska och ett förband...hemskt vad ont det gjorde och gör nu ocksĂ„...đŸ˜ȘđŸ˜Ș

Ska man vpga ta av förband kolla, nja jag vet inteđŸ˜«đŸ˜«

Borde ju tÄla denna skada, men men....

Är rĂ€dd att hela nageln ska följa med...

SĂ„ det blir att vĂ€nta tills imorgon tror jag đŸ’„đŸ’„


Nu har de mindre barnen somnat och Ă€ven farmors lilla plutt som ska sova hos mig inatt. 

Hon nanar sĂ„ gott nu...❤❤❤

                                                                 đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•

SĂ„, nu ska farmor titta lite pĂ„ film och Ă€ta  lite snacks...

Sen blir det sÀngen sÄ man Àr pigg imorgon ta hand om tre smÄ pluttar..

Åh hopoas nu  det kommer gĂ„ super för mina Ă€ldsta pojkar pĂ„ tĂ€vlingen imorgon 👍👍att bilarna hĂ„ller👍👍

Åh jag lĂ€ngtar sĂ„ innerligt mycket till tisdag nĂ€sta vecka 💕💕


Ha en riktigt bra kvĂ€ll och nĂ€r vĂ€l ni ska sova sĂ„ önskar jag er en mycket god sömn med mycket goda drömmar.....💓💓


Vart inte sÄ mycket spÀnnande idag som hÀnt tyvÀrr......







Kommentarer

PopulÀra inlÀgg i den hÀr bloggen

Vilken dag đŸ’„đŸ’„đŸ’„

En trevlig lördag ❤❤❤