En trevlig lördag ❤❤❤

Sådär, nu är det lördagsmorgon, och alla har vi sovit gott hela natten.💕💕
Lilly somnade vid halv 9 och sov ännan tills kvart över sju...inga problem passa denna lilla snäckan ❤❤

God morgon från Lilly 💕💕
              Farmors hjärta ❤❤

Sen blev det lite mys med de stora grabbarna...💕💕
           
            Idag kommer jag hålla tummarna för mina två äldsta pojkar när de ska ut på folkracebanan 👍👍
Ja det gick ju inte så illa för dom båda. 😜😜

Lilly och farmor har varit ute gått en runda idag I det fina vädret. 
Måste ju sköta mig, ska ju träffa pt  på måndag😃😃
Vill ju inte vara en soffpotatis 🤣

Titta på gullungen 💕💕
Hon är för rolig ju ↙️↘️ bättre att hålla skeden så här 🤣🤣🤣
Snart blir det Skilda Världar  säsong 1👍👍

Toivonen och Buvallius💕💕 
Är väl så där tredje gången man ser denna serie...🙊🙊


 Rekommenderar verkligen de gamla serierna som gick på tv förr. 
Rederiet,  Skilda världar,  Varuhuset,  Tre kronor etc. 
Och inte tala om Svenska Hjärtan,  när Torsten  han kör gräsklippare mitt i vintern hahaha🤣🤣


Mycket bättre än allt det som visas på dagens tv. 💥💥

Kan ju bara säga att detta har varit en toppendag 💕💕💕

 💕💕 Mina barn och barnbarn är mitt                                   ALLT 
    Jag är så tacksam att ha de i mitt 
                             LIV 💕💕💕
              
               ❤❤JAG ÄLSKAR ER ❤❤

Nattinatti allihopa💥💥

Åh tänk att det är 20 år sedan WTC attackerna och rånet mot posten I osby ägde rum. 

Kommer så väl ihåg att farmor Zinita ringde mig och frågade var vi va. Jag åh min äldsta son Joakim hade kört till osby för att betala räkningar på posten. 
Stod vid bankomaten tog ut pengar när hon ringde. Hon berättade då att det skett ett rån mot posten I osby. 
Tur man inte hunnit dit...
Men jag måste ju ha sett bilen eftersom kom fram att en kört runt där under pågående rån, under tiden de andra utförde rånet. Tänk om jag hunnit kommit in på posten och haft min stora pojke på knappt två år med mig. 😨😨 
Fy vilken otäck upplevelse det hade blivit. 📍📍📍

Åh tänk att det är 20 år sedan jag blev mamma för andra gången. Till Pontus. Han föddes den 30:e juli. ❤❤❤
Vad tar egentligen tiden vägen????

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken dag 💥💥💥

En vanlig fredag 🌻🌻